RETOURNEREN

14 dagen bedenktijd

Beschermende Sokken geeft je de wettelijk verplichte 14 dagen bedenktijd met herroepingsrecht. Binnen deze bedenktijd, ook wel afkoelingsperiode genoemd, kun je de aankoop van een product zonder opgave van redenen ontbinden. Wij willen graag jouw reden van herroeping weten, om onze service te verbeteren, maar je bent niet verplicht tot opgave van jouw reden(en).

Wat gebeurt er met mijn geld als ik retourneer?

Beschermende Sokken zal, indien je voldoet aan onderstaande voorwaarden, 100% van het aankoopbedrag en door jou betaalde verzendkosten voor levering van het product, binnen 2 weken naar jouw rekening overschrijven.

Wie betaalt de verzendkosten voor terugsturen product?

Als je een beroep doet op jouw herroepingsrecht, dan zijn de verzendkosten voor het terugsturen van het product naar Beschermende Sokken, voor jouw rekening.

Wat is het retouradres?

    Stuur het product retour naar: Beschermende Sokken, Rijnmond 138, 2225 VX Katwijk (ZH).

    Uitstekende service

    Beschermende Sokken wil klanten behouden door een uitstekende service aan te bieden. We willen onze dienstverlening continu verbeteren. Daar kunnen we jouw reacties goed bij gebruiken. Uiteraard kan er een keer iets mis gaan. Ook dan willen we jou zo goed mogelijk helpen.

    Ben je tevreden? Vertel het anderen!

    Heb je een klacht? Vertel het ons!

    Eerst contact met klantenservice

    Als je om de één of andere reden niet tevreden bent over een product, neem dan alstublieft eerst contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons best doen om het probleem naar jouw tevredenheid op te lossen.

    Gun ons en jouzelf een herkansing

    Je mag ons bij een gebleken gebrek of onjuist geleverd product eerst een redelijke gelegenheid gunnen om het juiste product alsnog te leveren. Als we het probleem niet kunnen oplossen dan kun je het product in de originele verpakking naar ons terugsturen.

    Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren?

    1. Onbeschadigd
    Bij terugsturen van de aankoop dien je de sokken en de verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, compleet en onbeschadigd terug te sturen. Als de sokken met verpakking, niet compleet en/of beschadigd zijn (na complete en onbeschadigde levering), dan zul je BeschermendeSokken.nl in redelijkheid moeten vergoeden voor de schade en/of het niet compleet zijn.

    2. Ongebruikt
    Op de huid gedragen producten, zoals sokken, kunnen wij om hygiënische redenen niet meer aan iemand anders verkopen. Als een sok aan de voet is aangetrokken dan is dat daarom meestal een reden om geen geld terug te geven. Dat geldt ook voor een gewassen sok. Er is dan sprake van duidelijke waardevermindering omdat verkoop aan een andere klant dan uitgesloten is. Elk geval zullen wij op basis van redelijkheid en billijkheid beoordelen. Wat mag je doen met het product voordat je besluit om het te retourneren? Het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen. Zorg er dus altijd voor dat je goed nadenkt over de mate waarin je een product gebruikt of probeert, zodat je zonder problemen kunt retourneren. In het geval van een sok betekent dat bijvoorbeeld:

    • Als de sokken verbonden zijn of vastzitten aan (een deel van) de verpakking, laat dit dan zo.
    • Beoordeel de sok zonder hem aan te trekken!
    • Bij verbreken van het hygiëne-zegel of openen plakrand van plastic zakje vervalt het recht van retour.

    3. Van jou benodigde gegevens

    Bij het bij jou afgeleverde product zit ook het 'formulier voor herroeping'. Je kunt het ook hieronder downloaden. Vul dat formulier volledig in en stuur het mee terug met het te retourneren product. Met deze gegevens kunnen wij weten over welke bestelling het gaat en kunnen wij geld naar jouw bankrekening overschrijven.

    Modelformulier voor herroeping
    PDF – 76,1 KB 236 downloads